loading...
استخدامی ناجا.سپاه.ارتش.و...
amir312 بازدید : 459 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (5)

سلام . خسته نباشید.نمی دونم جای درستی رو برای پرسیدن سوال انتخاب کردم یا نه؟  به نظر شما برای استخدام  ناجا به شماره چشم راست5-    وووووووووووووووو   چپ 5- ایراد می گیرن؟؟   و اگر کسی قبلا واریکوسل داشته باشه و عمل کرده باشه و دیگه مشخص نباشه موردی داره؟؟ و سوال بعد هم وظایف یگان امداد چیه؟؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1395/06/07 و 16:25 دقیقه ارسال شده است

فاصله پا کمترازقنداق اسلحه کالش باشه

این نظر توسط مهدي در تاریخ 1394/11/22 و 18:05 دقیقه ارسال شده است

سلام فاصله ي دو زانو بايد چقدر باشه
تو رو خدا جواب بدين
ممنون

این نظر توسط javad در تاریخ 1394/06/13 و 13:58 دقیقه ارسال شده است

سلامو درود به همه نظامی ها
من یه سوال داشتم تورو خدا جوابمو بدین
من عاشقه نظامم از نظر جسمانی و معدل مشکلی ندارم فقط یه مشکل دارم میخواستم به جوابم برسم
من وقتی کوچیک بودم چند باری یکی از دوستام بهم تجاوز کرده اون موقع بچه بودم.نمیفهمیدم.چیکار میکنم
توی معاینات پزشکی ناجا مردودم میکنن؟؟؟
تورو خدا بهم جواب بدین
ایمیلم
Javad.java88@gmail.co

این نظر توسط sima sadi در تاریخ 1392/05/15 و 18:58 دقیقه ارسال شده است

سلام رتبه ی من 26000 فکر میکنید توی دانشگاه افسریه قبول میشم. ایا زن یگان ویژه داریم؟

این نظر توسط nima در تاریخ 1392/04/09 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید چند تا سوال داشتم اگه میشه سریع ج بدید؟
من معدلم شده 13/78 و کارت فعالم ندارم یعنی تا دو هفته دیگه تازه میاد گزینش شهریارم گفتن تا 10تیر ثبت نام هست حالا میخواستم بدونم روش دیگه ای هست که من قبول بشم اگه عموم ایثار گر باشه قبول میکنن یا یه اشنا داشته باشم قبول میکنن///لطفا جوابشو تو وبم بذارید منتظرم ممنون
اگه روشی هست بهم بگید خیلی مهم من عاشق نرو انتظامیم

این نظر توسط amir در تاریخ 1391/12/11 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید. دوستان چند سوال داشتم که واسم مهم هستش ؟؟؟؟!!

1:پایه حقوق و دستمزد یک گروهبان در ناجا(رسته انتظامی) چقدره؟
2:مدت آموزشی درجه داری چقدره(یکی میگه 9 ماه یکی میگه 6 ماه) آخر چقدره؟
3:من تو معاینه پزشکی اولیه دکتر به بینایی گیر داد و گفت می فرستم مشاوره پزشکی!!! و یه برگه دیگه هم داده واسه مشاوره پزشکی ارتوپد! دلیل هم نوشته کوتاهی آشیل .خیلی نگرانم چه کار کنم؟
4:تو معاینات تکمیلی که میفرستند بهداری دکتر ارولوژِی هم هست؟ دوباره ناحیه تناسلی و بیضه ها رو معاینه می کنه؟
با تشکر از پاسخ شما.

این نظر توسط ali در تاریخ 1391/11/08 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

سلامراس ميگن هركس توبپگي يباررابطه جنسي داشته باشه ردميشه؟
پاسخ : سلام دوست عزیز کسی نمیفهمه شما تو بچگی چه کارایی انجام دادید.مگه اینکه خودتون بگید.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 664
  • بازدید کلی : 57,287
  • کدهای اختصاصی