loading...
استخدامی ناجا.سپاه.ارتش.و...
memo بازدید : 448 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (25)

سلام 

من آزمون افسری قبول شدم،دندونپزشک گفته دوتا ایمپلنت کن و یه روکش تا قبولت کنن،امضاهم کرد. چون هزینش زیاده نمیتونم همشو بکنم و تو برگه معاینات اولیه کنار مهر فبولی نوشتن مشروط ، حالا سوالم اینه که آیا باز دندونهای منو معاینه خواهند کرد؟ برم وام بگیرم دندون عقب بکارم :-) یا بی خیال شم ؟

ممنون از جوابی که خواهید داد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بامری در تاریخ 1401/08/04 و 20:45 دقیقه ارسال شده است

سلام من قدم 164 هست قبولم میکنن تو سپاه ممنون میشم زود جواب بدید

این نظر توسط رضا در تاریخ 1399/05/11 و 1:50 دقیقه ارسال شده است

سلام من گزینش شدم و مراحل پزشک ارتوپد رو هم رفتم بعد که اومدم شهریار بهداری شاهد شهر پرانتزی پام 6سانت بود وگفت ردی چیکار کنم حالا

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط حسن در تاریخ 1396/08/15 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

سلام برای استخدام دانشگاه افسری ارتش به نامرتبی سه تا ازدندونای سمت چپ قسمت پایین دهان گیرمیدن یا نه؟

این نظر توسط پیام در تاریخ 1396/07/01 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید چندتا سوال داشتم خدمتتون در مورد ورود ب دانشگاه افسری 1برای ورود ب دانشگاه افسری باید رتبه کنکورت زیر چندهزار باشه ? 2من دوسال پیش وقتی ک سال دوم دبیرستان بودم واریکوسل نوع۳ داشتم و عمل کردم والان خوب شدم و حالم خوبه آیا برای دانشگاه افسری ب جای عمل یا کلا خود عمل گیر میدن ?توروخدا راهنماییم کنید چون این موضوع خیلی نگرانم کرده

این نظر توسط سعید در تاریخ 1395/09/17 و 18:01 دقیقه ارسال شده است

سلام
برای آزمایش پزشکی استخدامی ارتش به موارد زیر گیر میدن ؟
1- انحراف کم ستون فقرات
2- لاغری (در حدود 30 کیلو کمبود وزن)
3- دو عدد دندان کشیده و 5 عدد دندان پر کرده
ممنون

این نظر توسط صادقی در تاریخ 1395/09/15 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید
ببخشید در استخدامی ارتش تو قسمت پزشکی و مصاحبه و ورزش چه چیزایی میپرسن
ورزشها شامل چه چیزایی میشه ؟ آیا حرکات کششی و پرش موانع هم داره ؟ اگه کسی نتونه درست حرکت کششی را انجام بده رد میشه ؟ و کسی ک مشکل مهره کمر داره ولی سالمه و کارهاش را میتونه انجام بده آیا رد میشه لطفا راهنمایی کنید اگه میشه لطفا خیلی زود جواب بدید

این نظر توسط reza jokar در تاریخ 1395/01/19 و 9:59 دقیقه ارسال شده است

سلام میخواستم بدونم تو معاینات پزشکی اگه بینی شکسته باشه رد میکنن یا مشکلی نداره؟
و اگه کسی قبلا خود ارضایی میکرده الان باید چی کار کنه؟لطفا جواب به ایمیلم بفرستین ممنون

این نظر توسط مهدي در تاریخ 1394/11/22 و 18:03 دقیقه ارسال شده است

سلام فاصله ي دو زانو بايد چقدر باشه
تو رو خدا جواب بدين
ممنون

این نظر توسط خلیل در تاریخ 1394/10/15 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

من قبلا واریگوسل درجه 3 داشتم ولی نزدیگ دو سال هست عمل کردم می خواستم بدونم در معانیات پزشکی نیرو انظامی رد میشم حالا دیگه هیچ مشگلی ندارم توروخدا جواب بدین


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 670
  • بازدید کلی : 57,293
  • کدهای اختصاصی